Płatność

Proces zakupów

·         Kategorie produktów można znaleźć po lewej stronie

·         Poprzez aktywowanie kursorem kategorii, podkategoria może być wybrana

·         Produkty zawarte w podkategorii wymieniono

·         Lista zawiera pełną cenę, obraz i informacje na temat produktów, jak również obniżoną cenę promocyjnych produktów

·         stan magazynowy informuje, ile sztuk danego produktu w danym magazynie jest dostępnych. Stan magazynowy jest aktualizowany co 5 minut. W przypadku zamówień online zarówno zapasy są dostępne. Główna siedziba jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9: 00-17: 00. Jeśli stan magazynowy wskazuje że produkt nie jest dostępny „w magazynie”, produkt można zamówić, ale czas dostawy może wynosić 2 tygodnie do 2 miesięcy. Klienci mogą zapytać o dokładny czas dostawy w naszej obsłudze klienta pod numerem telefonu: +48 691 128 338 lub e-mail: [email protected], Jeśli produkt jest dostępny w siedzibie, możemy wysłać go z magazynu (co generalnie oznacza 1-2 dni robocze, z wyjątkiem gdy przelew z góry jest wybierany jako formy płatności, gdyż to zajmuje więcej czasu. Więcej informacji jest dostępnych w menu metody płatności.

·         Jeśli nie wiesz jakiej kategorii użyć, wpisz nazwę produktu lub słowo kluczowe w wyszukiwarce na górze strony.

·         Klikając na nazwę lub zdjęcie produktu na liście produktów można dowiedzieć się więcej szczegółów na temat danego produktu.

·         Można podać ilość na stronie produktu, tym samym umieszczając więcej sztuk w koszyku w tym samym czasie.

·         W prawym górnym rogu strony sklepu internetowego można znaleźć pole o nazwie KOSZYK, gdzie można zobaczyć, co masz w koszyku obecnie.

·         Możesz przeglądać zawartość koszyka klikając na „koszyk”.

·         Po zakończeniu zakupów, można kliknąć na przycisk „Sprawdź”, aby przejść do strony, na której można się zalogować lub dostarczyć informacje niezbędne do sfinalizowania zamówienia. Po podaniu danych do fakturowania można wybrać metodę wysyłki. Tutaj można podać adres dostawy w przypadku, gdy jest inny niż adres fakturowania.

·         Ważne jest, aby dostarczyć adres dostawy, gdzie można otrzymać pakiet między 8: 00-17: 00 w dni robocze.

·         Zauważ, że trzeba kliknąć „metodę płatności”, gdzie, na następnej stronie, można wybrać formę płatności:

·         Jeśli wybrałeś płatność online kartą otrzymujemy natychmiastowe potwierdzenie sukcesu transakcji i w ciągu kilku dni roboczych dostarczyć paczkę,

·         Jeśli chcesz zapłacić przelewem z góry, po realizacji zamówienia wyślemy fakturę pro forma za pośrednictwem poczty elektronicznej. Faktura zawiera wszystkie informacje niezbędne do przelewu (numer konta, kwota do przeniesienia itp.). Poczekaj na e-mail. Należy również sprawdzić swoje foldery spam / śmieci, gdyż system pocztowy może umieścić wiadomość w tym folderze. Jeżeli faktura pro forma nie dotrze w dniu roboczym, prosimy o kontakt! (+48 691 128 338). Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych od dnia dokonania przelewu. Jest to najwolniejsza metoda płatności.

·         Po wybraniu metody płatności można wysłać wiadomość do nas.

·         Jeżeli wszystkie dane są w porządku, kliknij „Wyślij zamówienie”, aby sfinalizować zamówienie.

·         Po kliknięciu „Wyślij zamówienie”, pojawi się tekst wskazujący na pomyślne zamówienie. Nasz system automatycznie wysyła potwierdzenie. Zlecenie nie może być zmienione po tym. Można również uzyskać potwierdzenie czy płatności online kartą kredytową nie powiedzie się z jakiegoś powodu. Zakupiony produkt, w tym przypadku pozostaje aktywny, my zadzwonimy lub wyślemy e-mail w celu uzgodnienia szczegółów. Jeśli chcesz zapłacić kartą za wszelką cenę, skontaktuj się z nami, aby usunąć zamówienie i spróbować ponownie.

·         Gdybyś nie otrzymał od nas wiadomość e-mail po rejestracji lub złożenia zamówienia, możliwe jest, że podałeś błędny adres e-mail, lub system umieścił naszą wiadomość w folderze SPAM / śmieci. Jeżeli nie możesz go tam znaleźć, prosimy o kontakt.


Rejestracja

·         Aby skorzystać ze strony internetowej w celu zapoznania się z produktmi nie trzeba się rejestrować

·         Musisz się zarejestrować, jeśli chcesz coś kupić.

·         Jest możliwe rejestracja przed zakupem, ale nie jest to obowiązkowa. Jednak, gdy zakończysz zakupy system automatycznie rejestruje klienta i wysyła e-maila o rejestracji. E-mail zawiera hasło niezbędne do logowania. Należy zawsze sprawdzić folder SPAM / śmieci w swojej skrzynce e-mail.

·         Bardzo ważne jest, aby upewnić się, że dane podawane podczas rejestracji są poprawne. Wyślemy Ci potwierdzenie twoich danych.

·         Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem rejestracji lub dostarczone dane są błędne, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

·         Dane zapisane podczas rejestracji nie będą ujawniane osobom trzecim w żadnych okolicznościach.


Biuletyn

·         My wysyłamy newsletter tylko w przypadku, jeśli usługa ta została zaakceptowana w odpowiednim polu podczas rejestracji.

·         Wysyłamy newslettery stosunkowo rzadko, najwyżej raz w tygodniu. Z nich można dowiedzieć się o naszych aktualnych rabatach, konkursach, imprezach, jak również naszych podstawowych ofertach. Możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera lub zapisać się do niego w każdej chwili. Trzeba tylko podać swój adres e-mail w dolnej części naszej strony internetowej i wybierz żądaną kategorię newslettera.